اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۸۰۸

با برنامه‌ریزی توانستم ورزش را در کنار تحصیل ادامه دهم

با برنامه‌ریزی توانستم ورزش را در کنار تحصیل ادامه دهم
کوچک‌ترین عضو تیم ملی تنیس روی میز جوانان دارای معلولیت گفت: تنیس روی میز را به خاطر هیجانش دوست دارم و خوشحالم که توانسته‌ام با برنامه‌ریزی هم تمریناتم را انجام بدهم و هم به درسهایم برسم.
۱۶:۲۵ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|

زهرا انصاریان، کم سن و سال‌ترین عضو تیم ملی تنیس روی میز جوانان در بخش بانوان است که برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جوانان امارات آماده می‌شود؛ وی گفت: از 9 سالگی در رشته تنیس روی میز فعالیتم را آغاز کردم و هم اکنون 17 سال دارم و در کلاس دهم تحصیل می‌کنم.

انصاریان افزود: تنیس روی میز را به خاطر هیجانش دوست دارم و خوشحالم که توانسته‌ام با برنامه‌ریزی هم تمریناتم را انجام بدهم و هم به درسهایم برسم و روند تحصیلم با مشکل مواجه نشود. اهل مشهد هستم و پیش از این نیز یکبار در سال 91 به تیم ملی دعوت شدم که اعزام نشدم، اما این بار توانستم با اثبات توانمندیم به تیم ملی راه پیدا کنم و خوشحالم که قرار است اولین اعزام برون مرزی‌ام را تجربه کنم؛ تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

وی در پایان گفت: از نوجوانان و جوانان دارای معلولیت دعوت می‌کنم که با هر توان جسمی و امکاناتی که دارند یک رشته ورزشی را آغاز کنند تا تاثیرات مثبت آن را در زندگی‌شان مشاهده کنند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان جوان دارای معلولیت با 6 ملی‌پوش در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین